Grupul MENARINI

Cea mai importantă companie farmaceutică din Italia

Grupul MENARINI, cu sediul central în Florenţa, este cea mai importantă companie farmaceutică din Italia. Aceasta îşi desfăşoară activitatea în peste 130 de ţări din întreaga lume. Având o vechime de peste 125 de ani, Grupul garantează o calitate recunoscută la nivel internaţional

În total, peste 17.000 de angajaţi ai Grupului MENARINI se străduiesc zilnic să ofere soluţii inovatoare pentru sănătate şi să îmbunătăţească viaţa oamenilor. Cifra de afaceri anuală a Grupului este de 3,6 miliarde de euro.

Peste 17.000 de angajaţi

Peste 130 de ţări

Vânzări de 3,6 miliarde de euro

Rezultatele financiare confirmă strategia eficientă, bazată pe cercetare, inovaţie şi internaţionalizare, precum şi capacitatea de a identifica şi de a îndeplini în egală măsură cerinţelor medicilor şi ale pacienţilor.

Unul dintre atuurile filozofiei Grupului MENARINI constă în colaborarea cu partenerii internaţionali. Obiectivul este acela de a dezvolta asocieri care să conducă la soluţii inovatoare, produse farmaceutice şi servicii în domeniul sănătăţii.

În cazul Grupului MENARINI, nivelul superior al calităţii stă la baza strategiei corporative comune. Toate structurile corporative sunt implicate în diferite niveluri ale procesului de fabricare a medicamentelor: un sistem eficient care a creat o referinţă de lucru unică pentru a asigura calitatea pe parcursul fiecărei etape, de la cercetare la producţie, de la vânzări până la comunicarea informaţiilor ştiinţifice. Facem toate acestea urmărind un singur obiectiv, şi anume excelenţa.

La nivel mondial, grupul îşi desfăşoară activitatea în şapte centre de cercetare şi 16 puncte de producţie, care creează mai mult de 585 de milioane de unităţi anual

Evoluţia Grupului a rămas constantă în ce priveşte cifra de afaceri şi forţa de muncă, fiind rezultatul unei strategii corporative bazate pe cercetare, dezvoltare şi internaţionalizare. Acest mod de gândire aduce beneficii şi companiei BERLIN-CHEMIE, care reuşeşte să implementeze consecvent această strategie în domeniul său de activitate.

Subiectele următoare